wat is het snelste koffieapparaat?

mijn senseo is in de hersft van zijn bestaan, dus kijk ik alvast uit naar een ander apparaat. maar liefst iets sneller, met pads of cups. bij de senseo duurt het langer als een minuut voor dat het water klaar is. (als het reservoir halg leeg is nog langer) tefal kwam een tijd geleden met een waterkoker die in 3 seconde klaar was. zijn er ook pad of cup machines die zo snel zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3 seconde lijkt me sterk
het verwarmings element alleen heeft al 3 seconden nodig
laat staan als het nog gekoeld word door water
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt die waterkoker misschien als een soort boiler? Dat ie altijd het water warm gaat houden, dus altijd een beetje stroom neemt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.tefal.nl/All+Products/Breakfast/Heetwatertaps/Products/Quick+and+Hot+RVS/Quick+and+Hot+RVS.htm "Geeft in 3 seconden heet water met een temperatuur van 90˚ C dankzij het gepatenteerde OPTI-QUICK verwarmingselement"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik dacht even dat ie 1 ltr in 3 sec aan de kook bracht

Het beste antwoord

Mijn Nespresso machine is binnen 30 seconden wel gereed voor het eerste kopje (type: Le Cube).
Ander voordeel: koffie vele malen lekkerder dan Senseo....echter wel flink duurder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gustino claimt de snelste te zijn.

Stijlvol, simpel en snel
De snelste koffie-pad-automaat ter wereld
Door het Direct Extraction System is uw kop koffie in een wereldrecordtijd klaar. Hier is geen voorverwarmtijd nodig. Anders dan bij de tot nu toe gebruikelijke koffie-pad-automaten - waar het water eerst in de boiler wordt verwarmd - wordt voor elke kop koffie vers water direct uit het waterreservoir gezogen, in het doorstroomverwarmingselement supersnel verwarmd en door de koffiezetkamer geperst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind je smaak niet belangrijker dan snelheid? Wij hebben een Dolce Gusto, niet de snelste, maar heerlijk en goed heet!