waar kan ik recepten voor mijn waterfles met fruitfilter vinden met groente en kruiden?

Ik heb het niet over gemalen groente zoals in smoothies, maar over stukken die toegevoegd worden aan water. Er staan veel recepten van fruitwater en ze zeggen dat groente ook kan. Welke precies? En gember kan er ook in. Maar daar kan ik ook geen recept van vinden...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
7 jaar geleden
Is niet echt een recept voor, kies gewoon iets dat jij lekker vind.
Groente en fruit kun je het beste gewoon eten, dan krijg je de meeste gezonde stoffen ervan binnen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Recept ?? Je gooit er gewoon fruit en eventueel groente in (al beperkt die laatste categorie zich wel een beetje tot komkommer, bleekselderij en radijs, de rest geeft weinig smaak af aan koud water). Kwestie van "naar smaak" en door ervaring leren wat werkt. Watermeloen met komkommer en munt bijvoorbeeld.
Ritsuka
7 jaar geleden
aardbei + munt is ook lekker.

Antwoorden (1)

Hier staan er een paar:
http://www.waterflesmetfruitfilter.nl/recepten-fruitwater-en-smoothies/
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zoek helaas geen smoothies maar infused water... Deze site kan me niet helpen...
BarendV
7 jaar geleden
Als je op de pagina naar beneden scrollt dan kom je maar liefst 5 recepten tegen voor fruitwater. Dat is een ander woord voor infused water. Succes.