Corso-wagens mee versieren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (32)

In een fruitschaal laten wegrotten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan dieren voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruiken als decoratie bij gerechten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schilderen... stillevens! Bestaat een hele school van!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je was me net voor :) +1
na schilderen als mooi stilleven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom hiervoor een min: ++
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx, ja snap de min ook weer eens niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk is die min omdat het er 2x staat.. +je van mij
Wijn van maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een banaan kun je interessante filmpjes maken om atheïsten de stuipen op het lijf te jagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vertel hoe kan een banaan mij de stuipen op het lijf jagen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken uw klassiekers: http://www.youtube.com/watch?v=nfv-Qn1M58I
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha chistelijke banaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben er niet van geschrokken hoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
http://www.canucklehead.ca/look/unapeeling-2.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh my god!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Superscript: Briljant plaatje, dank!
Je kunt fruit ook nog: knuffelen, sorteren, meenemen naar heel veel plekken, tenaamstellen, neerleggen, uitrangeren, onderwijs geven, verwerpen, personificeren, waarnemen, kwalificeren, xenofoob maken, rijgen, zwelgen, aan je buurman geven, jassen, bepotelen, informatie verstrekken, crash-bestendig maken, helderziendheid toedichten, doorgeven, Groenlo laten bezoeken, spelen en tot slot kun je fruit fruiten. Het is maar wat je wil met fruit!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had laatst nog ruzie met een xenofobe appel. Kan ik hieruit opmaken dat jij hiervoor verantwoordelijk bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, een xenofobe appel eet ik gewoon op! Dat doe ik wel vaker met appels in het algemeen en fruit in het bijzonder. Waarover had je dan woorden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nu ja, een Granny Smith zat laatst commentaar te geven op mijn lichte accenten in het Engels, en dat verteerde ik niet zo goed. Ik bedoel, waar haalt-'ie het lef vandaan! Heb je dat aussie accent wel eens gehoord van die dingen? Ze zitten zo lang in Australië, en zijn qua dialect duidelijk niet ver van de boom gevallen, om het zo maar te zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zat je niet gewoon met je joint ruzie te maken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joints probeer ik vanaf te blijven. Het schijnt dat mensen ineens allemaal rare dingen gaan zien en doen als ze daarmee omgaan.
Fruit kun je goed conserveren door er jam van te koken ,het in te maken, verwerken in chocoladebonbons ,in te leggen in alcohol ,drogen en confijten,wijn van te maken ,of limonadesiroop, ijs van maken ,gebruiken als sextoy, gebruiken als geleermiddel ,of voedingsbodem voor kweekbakjes, verder is fruit uitermate decoratief en kun je er een hoed of iets dergelijks mee decoreren,verder kun je er voedselgevechten mee houden ,kleurstoffen van maken en wat je fantasie je verder ingeeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Je kunt er jam van maken of tutti-frutti (dus drogen).
-Je kunt het in de bowl doen, of in een salade.
-Je kunt het toevoegen aan vleessaus of er een kip of kalkoen mee vullen.
-Je kunt er jenever van stoken en likeur van maken.
-Je kunt het in gebak verwerken of in ijs.
13 jaar geleden
Met sinaasappels kun je goed kaatseballen, deze week nog gedaan en de kleinzoons vonden het prachtig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee gooien naar de onze schoppende voetballers. Ze waren zeker bijziend en konden de bal niet vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Fruitgevecht
-Aan de dieren voeren
-Aan de voedselbank schenken
-Jongleren
-Potje Jeu de boules spelen.
-In de fruitschaal leggen
-Tentoonstellen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oppoetsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fotograferen, een grote foto van een gevulde fruitmand is best mooi
13 jaar geleden
Je kan het ook nog in de blender stoppen en er een smoothie van maken of een milkshake.
Een voorbeeld van wat lekker is, is watermeloen met ijsblokjes (om het koel te houden) en melk. Eventueel nog wat ander fruit erbij voor smaakvariaties, even blenderen en dan lekker opdrinken.

Of je kan de vrucht zelf eruit snijden en dan van de schil compost maken. Dat duurt wel even, maar daarna is het goed voor de planten!

Ook kan je fruit in stukjes snijden en invriezen, dat is lekker om op te eten met dit tropische weer.
Of je geeft het fruit aan andere mensen die het wel op willen eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van sinaasappels maak je een luchtverfrisser door er (strak naast elkaar) kruidnagels in te drukken, door de schil zodat alleen het 'bolletje' van de kruidnagels er nog uitsteekt.
Blijft maandenlang geuren! Je moet wel van de geur houden, heel apart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weggooien of aan de dieren geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
banaan over je lichaam smeren, is lekker
vindt de vrouw fijn??
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van hardere soorten fruit kan je een stempel maken. Normaal doe je dat met een aardappel of iets dergelijk. Maar een gewone appel lukt ook wel denk ik :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gooien naar mensen die vals zingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van sommige soorten hard fruit kun je mandjes maken. (het liefst fruit met een dikke schil zoals watermeloen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Spelen, zoals in het boek van Joost Elffers, zie de foto's op Google.
- Reportage maken over bederf, elke dag (een paar) foto('s) maken.
- Verwerken in iets anders (jam, taart, salade, sap etc).
- Lakken met speciale lak (vraag in een schilderswinkel) zodat het heel lang goed blijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in citrusfruit, citroenen en sinaasappelen bijv. kun je kruidnagelen steken en er zo een luchtverfrisser van maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het ergens in stoppen xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan het in je schoen stoppen, en dan je voet erbij-in en dan een dansje doen. Of je kan appels op oude mensen in het park gooien.

Aardbeien kan je ook gebruiken als schroevendraaier, ik garandeer echter niet dat het werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schroevendraaier! Geweldig verzonnen! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de blender doen met wat vanille ijs en lekker drinken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt van sommige fruitsoorten muziekinstrumenten maken. Ik zag het een Aziaat doen op Youtube!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak er een hoedje van.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het op je gezicht smeren. Je kunt het in een blender stoppen en voor veel geld bij een ander op zijn gezicht smeren. advies; wacht hier niet te lang mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer je t op gegeten hebt is ook wel zo handig dat je t weer uit poept (serieus bedoelt hoor)