Waar kan je ranja kopen in light variant?

Dus zonder suiker, maar niet extreem duur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dranken
1K

Het beste antwoord

Zonnatura heeft veel producten zonder suiker.
Ook limonadesiroop/ranja zonder suiker.
Ik koop zelf vaak dit soort producten omdat ik nogal obsessief bezig ben met calorieën tellen,maar het is natuurlijk wel gezonder dan al die suiker hè?
Zonnatura producten zijn bij de meeste supermarkten te koop en echt niet zo duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel producten van Zonnatura bevatten ook geen kunstmatige zoetstoffen.
Dat is soms wel ff wennen vindt ik.
Van die siroop weet ik het zo gauw niet en ik heb het nu ook niet in huis.
Je hebt er echt maar een heel klein beetje van nodig en dan veel (koud!) water erbij,echt lekker en echt aan te raden.
En omdat je weinig nodig hebt is het niet duur.
En deze producten bevatten ook veel vitamines en mineralen,ik vindt dat voor mijzelf met mijn slechte eetpatroon erg belangrijk.

Andere antwoorden (3)

Ik weet niet waar je light ranja kan halen. Maar er is wel een hele lekkere ranja zonder suiker.. Dat heet Slimpie! Het is erg lekker!

Toegevoegd na 17 minuten:
light is zonder suiker.. oeps
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Albert Heijn, De Jumbo, Dirk, Bas en Digros. Je hebt ze in de smaken van: Sinaasappel-Framboos
Framboos
Mixed Fruit met bubble-gum smaak
Bosvruchten
Sinaasappel
Aardbei
granaatappel. Zelf vind ik het erg lekker! :)
Ik haal ranja zonder suiker bij Albert Heijn. Zit in een blik van het AH merk en heeft geen vieze bijsmaak zoals andere light limonades.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar haal ik hem ook altijd;)
Burg Ranja Light in de smaken frambozen of sinaasappel kun je kopen bij Nettorama, Boni, Jumbo en bij de C1000 1,49 euro per fles.