Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand het mailadres van Ueber Eats?

Ik kan wel een telefoonnummer vinden maar stuur liever een mail.

LeonardN
3 jaar geleden
https://www.uber.com/nl/nl/deliver/basics/before-you-start/how-to-get-support/#:~:text=Stuur%20ons%20je%20vraag%20via%20help.uber.com%2Fubereats.&text=Je%20ontvangt%20een%20melding%20van,je%20ook%20een%20e-mail.
Pieterke
3 jaar geleden
Bedankt @LeonardN maar ik heb geen smartphone.
LeonardN
3 jaar geleden
?
Uber werkt toch alleen maar via een app?!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De Nederlandse website van Uber Eats is: www.ubereats.com/nl
Het mailadres is dan: info@ubereats.com/nl
Of er een reactie volgt is onzeker want Uber Eats doet (liever niet) aan deze wijze van communiceren. Uber Eats wil dat er wordt geappt.
Het internationale mailadres van Uber Eats is: eats@uber.com
Bron: https://gethuman.com/email/UberEATS
Het internationale mailadres van Uber Eats is: eats@uber.com
Bron: https://gethuman.com/email/UberEATS
(Lees meer...)
Toegevoegd op 22 september 2022 17:31: tekst
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie.
Ikhebgeenidee
3 jaar geleden
@SentWierda:
"Het mailadres is dan: info@ubereats.com/nl" ik heb nog nooit een e-maialdres gezien, dat eindigt op .com/nl (of iets vergelijksbaars. Sinds wanneer is het mogelijk om na de .com (of welke extensie ook) nog een / toe te voegen in een mailadres?
SentWierda
3 jaar geleden
@Ikhebgeenidee. De website van Uber Eats in Nederland is: www.ubereats.com/nl
Als je een mail wilt sturen dan kan dat naar www.ubereats.com
Waarschijnlijk weet Uber Eats niet dat je na een extensie niets kunt toevcegen.
Vandaar dat ik een tweede mailadres heb toegevoegd dat gebruikelijker lijkt te zijn: eats@uber.com
Als je tegenwerpt dat ook dat mailadres voor Nederlanders niet erg klantvriendelijk is. dan heb je gelijk..
LeonardN
3 jaar geleden
"Als je een mail wilt sturen dan kan dat naar www.ubereats.com" Nee. Dat is een website, daar kan je geen mail naar toe sturen.
SentWierda
3 jaar geleden
@LeonardN. Uber Eats communiceert ook via e-mail.
Ik citeer wat Uber Eats meldt op de Nederlandse website - het aanmeldingsformulier m.b.t. nieuwe bezorgers. Hier moet je ook jouw eigen e-mailadres invullen.
Citaat: 'Ik ga er ook mee akkoord dat Uber en zijn vertegenwoordigers contact met me mogen opnemen per e-mail, telefoon of sms (met inbegrip van geautomatiseerde middelen) op het e-mailadres of telefoonnummer dat ik verstrek, ook voor marketingdoeleinden.'

Andere antwoorden (1)

Volgens mij willen ze dit bewust niet delen en krijg je allemaal algemene e-mailadressen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing