Wat is de houdbaarheid van afgebakken diepvries frikandelbroodjes?

Goededag!

Ik heb gisteren frikandelbroodjes uit het vriesvak gekocht bij de Albert Heijn. Helaas had ik geen plek meer in de diepvries, dus heb ik ze in de koelkast bewaard en vandaag afgebakken. Ik heb er 1 gegeten die wel oké smaakte.

Nu vraag ik mij af, hoelang zou ik deze nog kunnen eten? Op de verpakking staat dat het na ontdooiing dezelfde dag nog geconsumeerd moet worden. Is dit ook het geval na het afbakken..?

Dank!

een jaar geleden
1.8K
tinus1969
een jaar geleden
Dit soort afbakbroodjes worden na afbakken snel hard of juist klef. Lekker is anders.

Antwoorden (1)

Ze zijn afgebakken nog vier dagen houdbaar.

Als je broodjes wilt eten is het raadzaam deze eerst een beetje vochtig te maken en nog enkele minuten in de oven te doen. Dan krijgen ze weer een lekkere krokante snack.
SimonV
een jaar geleden