Waar koop je koolhydraatvrij brood?

Ik volg het ketodieet en heb nu een paar keer brood gemaakt van noten, zaden, eieren en room. Kan ik dit ook ergens in de winkel kopen?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.2K
Pieterke
2 jaar geleden
Ik weet wel dat je koolhydraatarm kunt kopen bij o.a. Plus en Albert Heijn.
Amadea
2 jaar geleden
In zo goed als álle supermarkten. Zelfs Aldi en Lidl. 'k Heb het een keer per ongeluk gekocht. Dat ze dat als brood verkopen, zo smerig...
Rieneke1
2 jaar geleden
Bij de Hoogvliet hebben ze het af en aan.
bamibal
2 jaar geleden
Noten en zaden zijn niet bepaald koolhydraatvrij. Dus ik neem aan dat je koolhydraatarm brood zoek?

Antwoorden (2)

Dat brood is niet te koop. Nergens.
De enige die brood verkoopt wat eventueel past in het ketogeen dieet is bakkerij het stoepje. Zij verkopen bolletjes genaamd: "Slanke lijntjes" deze broodjes passen meestal in het keto dieet, maar niet bij iedereen. Sommige mensen raken toch uit ketose na het eten van deze broodjes.

Een andere optie is zelf bakken. Een kant en klaar bakmix optie is "Adams Brot" dit is te bestellen in diverse webshops.

Andere opties zijn zelf bakken en alle ingrediënten zelf samenvoegen. Er is een recept voor brood wat gemaakt wordt van eiwit en amandelmeel.

Verder zijn alle "koolhydraatarme" broden of oplichterij en zo niet oplichterij, danwel ongeschikt voor ketogeen.
2 jaar geleden
Brood zonder koolhydraten bestaat niet! Je hebt wel koolhydraatarm brood en dit kan je in elke supermarkt wel kopen.
Hieronder een link met brood dat maar 2 koolhydraten bevat;

https://bgreat.nl/brood-zonder-koolhydraten/
amc