Een klep van mijn diepvriezer is afgebroken. Kan dit kwaad om geen klep voor de lade te hebben?

zie foto voor meer duidelijkheid

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.1K
jc54
2 jaar geleden
Er gaat wel kou verloren, maar aan het ijs te zien is deze vriezer al niet heel erg zuinig.........

Antwoorden (1)

Die klep zit er om te voorkomen dat alle koude lucht er direct 'uit valt' als je de deur open doet. Meer niet. Zonder die klep doet je vriezer het nog even goed.
Terzijde: ik zou de vriezer wel regelmatig ontdooien. Hoe meer ijs er in zit, hoe meer energie hij gaat gebruiken.