Hoelang kan ik beef Wellington in de koelkast bewaren?

Grote kans dat het gewoon opgaat hoor, maar omdat we Kerst dit jaar kleiner vieren dan anders vind ik het lastig inschatten. Stel dat er toch wat overblijft, hoelang kan ik dat dan in de koelkast bewaren? Het gaat om een originele beef Wellington, geen variant daarop.

3 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Na circa 20 minuten is de Beef Wellington klaar.
Rauw rundvlees bederft snel. Rauw rundvlees kan maximaal 2 dagen in de koelkast bewaard worden bij een temperatuur van 4 ℃.
>Bereid rundvlees is 2 à 3 dagen te bewaren in de koelkast bij een temperatuur van 4 ℃.

BEWAREN
Lekkerst om gelijk te serveren. Goed verpakt in de koelkast 2 dagen houdbaar. (2)