Kan je bami koud eten?

Vandaag hebben wij tijdens het avond eten chinees gegeten en uren daarna heb ik nog bami en wat spek gegeten maar kan dat eigenijk wel?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
6.1K

Antwoorden (2)

Natuurlijk kan dat. Zolang het smaakt en jij koude bami lekker vindt is het goed te eten. Zelfs met het huidige warme weer zal het in twee uur tijd niet direct bederven.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
"...uren daarna ..."
Waar lees je 'in twee uur tijd'?
Natuurlijk kan je bami koud eten.
Geen probleem, veel mensen die rijst of bami eten krijgen na een paar uur weer trek en nemen vaak niet de tijd om het op te warmen.

Ben je bang dat het niet goed meer is?
Als de pan/schaal in de warme zon staat zou ik het niet meer aanraken - dat is niet verstandig en zeker met varkensvlees af te raden. Bij hoge temperaturen is het beter geen risico te nemen.
Let maar even op hoe je maag/buik/darmen hier op reageren, hopelijk goed.

Volgende keer de afgekoelde bami in de koelkast bewaren, eet smakelijk!