Hoe lang kun je gekookt water in je waterkoker laten zitten?

Wetend dat wanneer water kookt alle bacteriën eruit zijn! MAAR: is het goed om water bijvoorbeeld een week te laten staan om het vervolgens weer te koken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

Deze vraag is al eerder gesteld lees maar eens:

http://www.goeievraag.nl/vraag/oud-water-waterkoker-bruikbaar-weggooien.53240
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Die bacterieën keren natuurlijk in groten getale terug na het koken. Het zal wel kunnen,maar ik ben bang dat het er niet smakelijker op wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat lijkt me niet echt lekker. Ik denk niet dat het kwaad kan. Ik gebruik wel altijd het water wat ik de avond tevoren heb gekookt om de volgende ochtend thee te zetten. Omdat wij in een gebied wonen waar het water nogal hard is, is de thee veel lekkerder als het water een aantal malen is gekookt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou,NIET! OF je moet willen dat je darmen lekker schoongeschuurd worden met kalkdeeltjes?