Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je bereiden in een goedkopere airfryer?

Er zijn vele recepten te vinden op internet om van alles te kunnen bereiden met de airfryer. Echter dat zijn dan meestal de duurdere philips-airfryer-recepten. Ik heb laatst een goedkopere airfryer van Watshome voor 49.95 euro. Ik merk ook dat als ik een recept van internet probeer (van dus de duurdere philips) dit minder goed werkt met mijn goedkopere airfryer. Weet iemand een site waar ik goede en vooral ook gezonde recepten kan vinden voor mijn airfryer? Wat het ook maar is? Ik wil nl wel meer met mn airfryer dan alleen kippenvleugeltjes bereiden die overigens heerlijk smalen!

4 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is vaak een kwestie van uitproberen. Misschien moet je je eten juist wat langer in de airfryer laten. Of langer voorverwarmen. Ik heb er een zonder temperatuurregelaar, soms lukt het goed, soms wat minder
(Lees meer...)
anneliez
4 jaar geleden
paulus811
4 jaar geleden
Inderdaad, gewoon langer laten zitten. Ik heb wel een Philips airfryer en bij mij komt het eten ook niet zo mooi eruit als op hun plaatjes. Ben aan de 2e toe en merk dat de nieuwe veel minder heet wordt dan de vorige, terwijl het hetzelfde type (XL) is.
misslobe
4 jaar geleden
hm jammer, maar dankje voor je antwoord :-)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding