Hoe kan je het best een taco opeten?

Elke keer als ik er een hap uit neemt breekt de schelp en valt de vulling eruit... Hoe voorkom ik dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18.6K

Het beste antwoord

De beste manier schijnt te zijn : eerst de ene punt, dan de andere punt, en dan pas het stuk in het midden.
maar een geknoei zal het blijven, vooral als je een beetje royaal bent met de vulling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat kun je helaas niet voorkomen. Taco's zijn krokant en met een zachte vulling er in breken ze snel.

Je kunt ook de taco in stukken breken en als "lepels" gebruiken. Net als tortilla chips die je in de saus dipt.

Of je gebruikt bloemtortilla's, deze zijn zacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kun je voorkomen door je taco in een eetdoekje te stoppen (zelf bedacht ;-)) dus doe er bijv. een theedoek omheen als je het opeet, dan vallen de stukken taco en vulling in de doek en kun je het zo opeten.
Koop leuke eetdoekjes (vaatdoekjes in felle kleuren misschien wel leuk;-)) en gebruik deze alleen voor je tacodiner. Eet smakelijk.