Hoe kun je aan een lijst komen met allemaal levensmiddelen per supermarkt?

Ik moet vaak uitzoeken en vragen in de supermarkt, hebben jullie dit en dit. Maar zou er geen productielijst zijn van alle producten per supermarkt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K
flyingcrow
13 jaar geleden
Hele goede vraag!want dat zou ik oog nog wel eens willen weten!!

Antwoorden (2)

Die lijsten zullen er waarschijnlijk niet zijn, of niet echt bruikbaar.

Je kunt wel kijken bij webwinkels van supermarkten. Bijvoorbeeld van Albert Heijn: http://webwinkel.ah.nl/

Daarnaast hebben de andere supermarkten wel informatie over de producten die ze verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn niet zulke lijsten, vooral omdat het assortiment regelmatig wijzigt.
Ik weet niet waarom je zulke gegevens zoekt, als je bijvoorbeeld wilt weten of ze specifieke producten hebben ivm een allergie of andere speciale dieetregels, dan zou je misschien het beste kunnen informeren bij een patiëntenvereniging - die hebben vaak het uitzoekwerk al gedaan.