Hoe neem ik cola mee naar het werk?

Ik drink iedere dag op weg naar huis een klein blikje cola, maar het vele afval wat ik hiermee veroorzaak staat me tegen. Hoe houd ik de prik op de cola en zijn er flesjes geschikt om meerdere keren te gebruiken? Ik zou het liefst een flesje van 150 of 200 ml hiervoor gebruiken, dus de meeste waterflessen vallen af, omdat ze 500ml bevatten. Met de dopper heb ik het al eens geprobeerd en daarbij was ik snel de prik kwijt

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
3.5K
Amadea
4 jaar geleden
Wen jezelf eraan om gewoon water te drinken. Beter voor jezelf en ook voor het milieu als je dat gewoon uit de kraan tapt.
jc54
4 jaar geleden
De enige manier om prik in je cola te houden, is zorgen voor overdruk in de fles.

Antwoorden (2)

Er zijn diverse bidons/thermosflessen in de handel, waarvan de fabrikant aangeeft, dat ze ook geschikt zijn voor koolzuurhoudende dranken. Deze worden meestal verkocht door winkels, die gespecialiseerd in outdooractiviteiten.
4 jaar geleden
Je kunt natuurlijk een mini coolpack kopen, dan blijft het ook nog eens lekker koud, maar je zou er dan wel koeldingen in moeten leggen zodat het minder verschuift. Je kan het dan wel gewoon in een blikje of flesje meenemen.