Hoe heten de chocolaatjes van de Beekse Bergen?

Bij een kop koffie bij safaripark Beekse Bergen krijg je een bolvormig chocolaatje die half wit, half bruin is. Wat is de specifieke naam ervan en waar kan ik deze kopen? Ze zijn verdraaid lekker :P.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

Het lijkt op een Sorini chocoladekogel.

Alleen hebben zij een eigen papiertje laten drukken.

Overal te koop, vaak per stuk.
Even Google raadplegen.
https://www.sweetsupply.nl/pick-and-mix.html
Hier vind je een heel uitgebreid assortiment van deze kogels.
Je kunt ze per stuk bestellen. De duurste is ongeveer 30 cent per stuk.
Toegevoegd op 29 mei 2019 08:58: tekst
Plaatje bij antwoord