Hoe lang kan je soesjes buiten de koelkast bewaren?

Ik heb ze gister middag gekocht uit de vriezer en sinds dien zitten ze in mn tas

Amadea
5 jaar geleden
En die tas, staat die in een koele of een verwarmde ruimte?
Amadea
5 jaar geleden
De temperatuur maakt het grote verschil. Bij tien graden zal het langere tijd goed blijven en bij dertig graden is de slagroom de volgende dag al niet lekker meer.

Antwoorden (1)

Dat kan verschillen. Sommige soezen zijn de dag nadien al slecht, andere kunnen wel een dagje goed blijven. Temperatuur is de belangrijkste. Maar aangezien ze in een tas zitten... (vb) katten is huis die op je tas zitten dan kunnen ze ook al slecht zijn of plat.

Ik zie van achter mijn computer maar een oplossing om zeker te zijn...
Zoals mijn leerkracht godsdienst vroeger zei : the proof of the pudding is in the eating
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
-Min
Ik zou ze weggooien, en niet iemand aansporen zoiets op te eten.
Rieneke1
5 jaar geleden
@LeonardN, ze zegt proef eens, dat is wat anders dan aansporen te eten.
Bovendien waren de soesjes bevroren en dan is het nog een verschil of die tas in een koele hal stond of vlak voor de verwarming.