Moet je je id laten zien als je afslankpillen koopt?

De titel zegt ‘t al. Bedankt voor de antwoorden alvast! :)

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
Koop het niet, het is zonde van je geld en/of gevaarlijk voor je gezondheid.

Antwoorden (1)

Je kunt afslankpillen zonder id kopen, maar je moet niet het idee hebben dat ze je helpen.

Reden 1: Afslankpillen hebben weinig of geen effect
Er zijn geen onafhankelijke onderzoeken waaruit blijkt dat dieetpillen zorgen voor significante resultaten. Er zijn slechts claims van de dieetpilfabrikanten die vaak alleen testen, met behulp van extreem hoge doseringen, op dieren hebben gedaan.
In feite hebben onafhankelijke onderzoeken aangetoond dat het effect van dieetpillen over een periode van 24 uur van 0 tot ongeveer 75 kilocalorieën gaat. Er is geen hard bewijs dat dieetpillen doen wat ze zeggen dat ze zullen doen.

Reden 2: Je hebt alleen maar goede lichaamsbeweging en goede voeding nodig
Je kunt gemakkelijk hetzelfde, of nog veel betere, resultaten behalen door slechts kleine wijzigingen in je oefeningen of dieet aan te brengen. Je zou bijvoorbeeld één of meerdere van deze dingen kunnen doen...
gedurende 15 minuten wandelen;
gedurende 20 minuten strijken of stofzuigen;
je auto wassen;
de trap nemen op het werk;
5 minuten toevoegen aan je trainingsschema;
een koekje minder eten;
een frisdrankje minder per dag drinken.

Reden 3: Je krijgt niet de vitaminen die je nodig hebt
De meeste mensen die dieetpillen nemen, doen dit ten koste van hun dieet. Ze willen dat hun dieet hetzelfde blijft en als ze een pil nemen hopen ze dat alles wel goed komt.
Het probleem hier is dat dieetpillen je niet dezelfde vitaminen en mineralen geven, die je krijgt uit een gezonde voeding. Nog sterker, sommige dieetpillen verhinderen zelfs de opname van essentiële voedingsstoffen.

Reden 4: Je verbetert je levensstijl niet
Met het innemen van dieetpillen leer je helemaal niets. Het moedigt je alleen aan om geen tijd en moeite te besteden aan een gezonde levenstijl en jezelf voor de gek te houden dat je de gewenste resultaten zult krijgen.

Reden 5: Je verspilt veel geld
Het nemen van dieetpillen, met weinig resultaat, is hetzelfde als geld weggooien. Ze geven je een vals gevoel van hoop, terwijl ze ook je banksaldo laten slinken.
SimonV