De smaak van de meeste mosterd vind ik te sterk alleen de mosterd op de cheeseburger van MCDonalds vind ik echt lekker. Welke soort is dit?

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit daar mosterd op? Nooit geproefd...
En mijn vriend zegt dat ie geen mosterd lust! Hmm, zal ik em eens zeggen dat ie dat gewoon eet. Ga ik wel eerst zelf op zoek naar de mosterd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mannen... :-S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
polonaise: klopt, het is een soort mosterdmayo.

Antwoorden (1)

American.

Te koop bij albert heijn, is een witte ''fles'' met rood en blauwe tekst. Rond de 1,29 !