Hoe kom ik in contact met mensen die mij willen leren bakken?

Ik wil graag taarten leren bakken. Als ik dit zelf probeer mislukken die vaak. Graag zoek ik wat hulp. Mijn doelbestedingen dat ik op een verjaardag of een familiefeest met iets moois en natuurlijk lekkers voor de dag kan komen. Weten jullie hoe ik in contact kom met mensen die mij dit kunnen leren. Heb al gekeken op internet maar vaak worden workshops in groepsverband aangeboden.

LeonardN
5 jaar geleden
Had je al gekeken naar YouTubebakkanalen?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Hallo Zonnebloem, er is een landelijk platform dat www.wehelpen.nl heet. Hier kun je nadat je een account hebt aangemaakt een vraag stellen (dus bv ik zoek hulp om te leren taarten bakken) maar ook kijken wat andere mensen aanbieden. Het mooie is dat je kunt zoeken en kijken per regio wat aangeboden of gezocht wordt en dat je behalve jouw vraag er op te zetten ook actief mensen kunt benaderen die datgene aanbieden wat je zoekt. Ik hoop dat je hier mensen treft die je kunnen helpen. Succes. gr CaroShine

Antwoorden (1)

Gericht zoeken lukt niet zonder meer info zoals regio, daarom tips:

- een kleine advertentie in een wijkblad onder hobby's

- bij de supermarkt een kaartje ophangen

- online een clubje oprichten (beginners en gevorderden)

- iemand in je netwerk: familie / vrienden / kenniskring, vergeet de buurvrouw niet :)

-natuurlijk zijn er ook nog de filmpjes waarin uitleg gegeven wordt.