Wie weet welke bonbon van vroeger ik zoek?

Ze waren per stuk verpakt, in volgens mij een goud met rode wikkel. De vorm was een beetje ovaal van melkchocolade en binnenin zat een praline vulling en op de bonbon zat een klein plaatje van witte chocolade met de vorm van een vrouw van de zijkant gezien.

Ik at deze vroeger altijd en vroeg me af of ze nog bestonden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K
ronron1212
5 jaar geleden
Weet wat je bedoeld waren erg lekker maar ik heb ze al heel lang niet meer gezien.

Antwoorden (1)

Helaas krijg ik er geen afbeelding bij gevonden. Maar het staat mij sterk bij dat die Camée heetten, want ze zagen er net zo uit als zo'n met reliëf gegraveerde edelsteen in een hanger, ring, oorbel of broche (bijvoorbeeld http://www.fnepsa.fr/docs/actualites/fnepsa-camee-perle.jpg).

Erop googelen brengt wel de merknaam Tjoklat, maar dat betreft pastilles en geen bonbons.
Amadea
5 jaar geleden
ronron1212
5 jaar geleden
@Amadea het waren volgens mij ook pastilles goed gevonden. Jammer dat de vraagsteller zelf nog niet heeft gereageerd. Ik denk wel dat je het goed hebt. +
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Nee het waren geen pastilles, het waren echt vrij grote chocolade bonbons apart verpakt. Het is inderdaad wel de dame van je link die erop staat maar dat is maar een klein plaatje op de rest van de ovale bonbon.