Kan je St Michel koekjes (Frans) in Nederland ergens kopen?

Ik ben gek op onderstaande koekjes.. Elke vakantie in Frankrijk ging ik daarvoor speciaal naar de Carrefour...
Alleen ga ik de laatste jaren niet vaak meer naar Frankrijk..
Vroeg me af of deze hier ergens verkrijgbaar zijn..
In een fysieke winkel (geen webshop, daar zijn ze vaak onwijs duur)
Heb ze helaas nog nergens kunnen spotten

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.5K
Ritsuka
5 jaar geleden
Heb je vrienden of familie die naar Frankrijk op vakantie gaan? Die kunnen het voor je meenemen.

Antwoorden (1)

De Belgische filialen van Carrefour verkopen ze ook! De noordelijkst gevestigde winkel, net over de grens onder Roosendaal (of ten oosten van Bergen op Zoom) is: Lonkaplein 1, 2910 Essen. Wellicht is dat wel te bereizen. Een pak met 12 van die boterpaletten kost daar € 1,70.
Een dichterbij, maar alleen tijdens Franse weken, in de Lidl te verkrijgen alternatief is "Palets bretons" van Duc de Coeur. Die zien er in elk geval precies hetzelfde uit, dus wie weet smaken ze ook zo. Ik weet niet in welk jaar de volgende link geldig was, maar dan heb je vast een idee: https://www.voordeelmuis.nl/img/jpg/1952/1952059.jpg
(Was september 2017, en dezelfde aanbieding is - helaas - net weer geweest: van
07-06-2018 tot 13-06-2018).
Toegevoegd op 19 juni 2018 12:10: tekst
Amadea