Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je St Michel koekjes (Frans) in Nederland ergens kopen?

Ik ben gek op onderstaande koekjes.. Elke vakantie in Frankrijk ging ik daarvoor speciaal naar de Carrefour...
Alleen ga ik de laatste jaren niet vaak meer naar Frankrijk..
Vroeg me af of deze hier ergens verkrijgbaar zijn..
In een fysieke winkel (geen webshop, daar zijn ze vaak onwijs duur)
Heb ze helaas nog nergens kunnen spotten

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.5K
Ritsuka
5 jaar geleden
Heb je vrienden of familie die naar Frankrijk op vakantie gaan? Die kunnen het voor je meenemen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De Belgische filialen van Carrefour verkopen ze ook! De noordelijkst gevestigde winkel, net over de grens onder Roosendaal (of ten oosten van Bergen op Zoom) is: Lonkaplein 1, 2910 Essen. Wellicht is dat wel te bereizen. Een pak met 12 van die boterpaletten kost daar € 1,70.
-------------------
Een dichterbij, maar alleen tijdens Franse weken, in de Lidl te verkrijgen alternatief is "Palets bretons" van Duc de Coeur. Die zien er in elk geval precies hetzelfde uit, dus wie weet smaken ze ook zo. Ik weet niet in welk jaar de volgende link geldig was, maar dan heb je vast een idee: https://www.voordeelmuis.nl/img/jpg/1952/1952059.jpg
(Was september 2017, en dezelfde aanbieding is - helaas - net weer geweest: van
07-06-2018 tot 13-06-2018).
(Lees meer...)
Toegevoegd op 19 juni 2018 12:10: tekst
Amadea
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding