Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de soep van zaterdag nog goed?

Zaterdag verse courgettesoep gemaakt. Altijd in de koelkast gestaan sindsdien. Het ziet er nog goed uit en ruikt niet zuur oid. Is de soep nog goed? Merk je het gelijk als de soep niet meer goed zou zijn?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Lijkt me geen probleem als hij koel hefet gestaan. gewoon een klein hapje proeven, als hij niet goed meer is merk je dat wel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Voor verse producten in de horeca wordt 2 dagen aangehouden, daarna moet het weg. Jouw soep is nu 4 dagen oud en dan is het kwestie van ruiken, proeven en een beetje durf om het alsnog op te eten. Persoonlijk eet ik het dan niet meer met smaak op, maar als het goed smaakt en ruikt en je dat idee opzij kunt zetten, kun je het gewoon eten. Dit soort soepen zijn trouwens ook heel goed in te vriezen, maar daar is het voor deze pan nu te laat voor.
(Lees meer...)
paulus811
5 jaar geleden
tinus1969
5 jaar geleden
Ik houd zelf ook 3 dagen aan voor dit soort dingen, hoewel ik weet dat sommige mensen een week aandurven.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding