Wat is nou echt gezond voor op brood?

Ik wil heel graag lang mooi haar en een mooie huid maar kan ik dan het beste een boterham met kaas eten of iets anders?
geef me tips!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (5)

Heel belangrijk voor mooi en gezond haar is vitamineB complex.
Ik slik elke dag een pilletje en mijn haar is heel lang( tot op mijn middel) en gezond.
Je kan gwn een potje bij het Kruidvat of drogist kopen(=€3.00 ongeveer)
Dus dan zou het ook verstandig zijn om dingen te eten waar vitamineB inzit.Bijv. bananen.
Neem dus een boterham met banaan en een dun laagje pindakaas erover(pindakaas is supergezond,alles zit erin,ook vitamineB)!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De een z'n brood is de ander z'n dood: er zijn vrachtladingen mensen die heel erg ziek worden van pindakaas. Ik ben er een van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@stippel
Ben je allergisch voor pinda's dan?
Dat kan heel gevaarlijk zijn hè?
Maar pindakaas is verder wel het gezondste broodbeleg,jammer dat er zoveel calorieën inzitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gewoon gezond eet heb je geen pillen nodig.
Banaan op je brood is lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een boterham met aardbeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een boterham met kaas en tomaten en een beetje marmite .
12 jaar geleden
Van Milner is er kaas die minder vet en minder zout is. Ook Linera heeft minder vette kaas. Dat is voor een boterham met kaas dan waarschijnlijk de gezondste keuze.
Je kan je boterham ook besmeren met magere kwark en daar dan tuinkers (ook wel sterrekers geheten) op leggen.
Ook plakjes komkommer en schijfjes tomaat zijn daar lekker op. Plakjes gekookt ei - alleen het eiwit gebruiken, niet het eigeel. Ringetjes rode ui. Reepjes paprika (vooral rode). Bieslook erover knippen. Met een beetje fantasie zijn er zoveel lekker gezonde broodjes te maken!
Amadea