Kweeperen zijn vanaf oktober te koop bij groentespeciaalzaken, en bij Turkse en Marokkaanse winkels. Niet eerder, omdat ze dan nog niet geschikt zijn voor consumptie. De vrucht is eerst licht behaard en die beharing verliest hij in de herfst, waarna de kleur goudgeel wordt en dan is ie goed rijp.
Amadea
10 jaar geleden
Niet zo direct een adres:
Kweeperen zijn veelal te koop in Turkse of Marokkaanse winkels. Verder zijn ze ook nog wel eens verkrijgbaar in de betere groente- en fruitspeciaalzaken. Het seizoen om kweeperen te kopen, loopt van oktober tot en met januari.
Voor adressen buiten Amsterdam zie op volgense site:
http://www.kweepeer.nl/te-koop/

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier zouden ze te vinden zijn:
Adres: Kinkerstraat 49 a
1053 Amsterdam

Tel: 020-689 86 48

E-Mail: info@seneragf.nl
fremar