drinkrietje met weerhaakje?

onze dochter kan goed uit een pakje drinken met een rietje, maar vind het reuze interessant om het rietje er steeds uit te trekken.... spatters overal... zijn er ook rietjes met weerhaakjes die je dus niet zo makkelijk uit een pakje kan trekken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (5)

Nee,lijkt me niet. Je zou kunnen overwegen het pakje over te gooien in een glas en haar dat zonder rietje te geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
of zo'n drinkbeker met tuit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad,nog slimmer!
Vouw het rietje om (als het een buigbaar rietje is) en doe er een plakbandje overheen
Of trek de bovenkant van het pakje omhoog, zodat je het rietje ook kan vastplakken.
En vertel haar dat het niet mag, rietje eruit, pakje weg :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ voor je laatste zin, gewoon duidelijk zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies. Rietje er uit mag niet!
Nee ik denk niet dat die er zijn een alternatief is om een kant en klare beker te kopen met een rietje. Die gebruiken mijn dochters ook voor hun kinderen en die kunnen ze er niet uit trekken.

Drinkbeker Flip-It 335 ml. Assortie
Nuby Drinkbeker - flip-it drinkbeker. voorzien van een antilek rietje. grootte: 335 ml. geschikt voor kinderen vanaf 12 maanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook een beker met een gemonteerd rietje kunnen overwegen.
Een goede beker is wel aan de prijzige kant, maar als je i.p.v. kleine pakjes drinken een groot pak drinken neemt, heb je dit prijsverschil weer snel terugverdiend!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zij steeds het rietje eruit trekt, dan is ze nog te klein om uit een pakje te drinken. Trouwens, waarom moet dat?
Je kunt haar gewoon leren om uit een bekertje te drinken. Gelijk opdrinken en klaar. Als ze wat ouders is en ze begrijpt dat het rietje er niet uit mag, dan kan ze uit een pakje drinken.