Nee, helaas, was tijdelijk.
Er zin echter beduidend smakelijkere curryworsten op de markt ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij werd zeg maar niet met onverdeeld genoegen ontvangen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
De echte Duitse Currywurst is slechts op twee plekken verkrijgbaar: in Berlijn en langs de A9 tussen Leipzig en Berlijn. Van die laatste weet ik de naam helaas niet meer, maar ik herken het als ik er langs rijd. Dit wegrestaurant is trouwens ook te herkennen aan de volle parkeerplaats, want zowat elke Duitser weet dat je daar zeer goede Currywurst kunt krijgen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord