Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je de allerlekkerste cappuchino drinken ?

Ik reis nogal eens met de trein en kom in verschillende steden . Wie heeft er een heerlijk cappuchino adres . ( het liefs in de buurt van een station ) .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps cappuccino dus ..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eigen favoriete plek is bij Den Haag Centraal station , een zaak die Green Bean heet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij Pollevie in 's-Hertogenbosch. Ik heb hier gewerkt en weet dus precies met hoeveel liefde de koffie hier -door de eigenaar zelf!- wordt gebrand! De melk komt van een biologische boerderij, en dat proef je! Verder wordt de melk precies zoals het hoort opgeschuimd van onderuit de kan, dus zonder het kannetje op en neer te bewegen. Vervolgens wordt alle lucht uit de melk geklopt en schenken ze het bij de espresso (dus niet bij de koffie. En ook niet er bovenop scheppen). Zoveel fouten die gemaakt kunnen worden bij het bereiden van cappuccino, maar de eigenaar en het personeel van Pollevie maken ze niet!
Smakelijk!
Oh ja, ze zitten op het Minderbroedersplein in Den Bosch, vlakbij het station. Leuke zaak, ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof het en ben benieuwd +10

Andere antwoorden (9)

Cappuchino Rotterdam...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de lekkerste heb ik ooit gedronken op Schiphol... maar waar, geen idee meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allereerst moet je nooit cappuccino drinken in een zaak waar ze het woord verkeerd schrijven. Let op dubbel p en dubbel c. Wie het niet kan schrijven, kan het ook niet maken. De beste cappuccino is in Italie, maar je bedoeld natuurlijk in Nederland. Probeer eens aan de overkant van de pont in Amsterdam-Noord, Il Ponte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hey heel toevallig moet ik in Amsterdam zijn volgende week. Goed idee. Heet de zaak Il Ponte ?
Voor treinreizigers zou ik zeggen Starbucks op Utrecht Centraal of Schiphol.
Weet niet of de cappuccino ook zo goed is, maar eigenlijk is alle soorten koffie van de Starbucks heerlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 zelfs ;-P
Starbucks heeft heerlijke koffie!
Maar of deze zaak ook al in Nederland is gevestigd?
Je kunt natuurlijk ook thuis een lekker bakkie maken, en meenemen in een thermoskan!
Ikzelf heb de dolce gusto, de latte machiato is superrrrr!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jilly's Florence Italië, ze hebben er alleen helaas geen NS station....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kom je ooit met de trein in Weert. Er is een Weert een Italiaanse ijs- en koffiezaak. Er komen mensen van heinde en verre om hier een "bakkie te doen". De italiaanse uitbater is een man met passie voor z'n zaak en dat proef en zie je terug in z'n producten. Kijk maar eens op de site, al je de afbeeldingen ziet van de verschillende cappucchino's die er verkrijgbaar zijn, krijg je al misschien zin om een extra reisje te maken.

http://www.confuso.nl/Gelato/gelato.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Huis ten Wolde in Steenwijk. Nog nooit zulke lekkere cappuccino gedronken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de Blonde Pater in Nijmegen! de winnaar, kijk maar..

http://www.horecaentree.nl/upload/pdf/1248260150In%20zeven%20stappen%20naar%20de%20perfecte%20cappuccino%20_%20Koffiegeheimen%20van%20Rose%20van%20Asten.pdf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding