Die cacao wordt toegevoegd door niet alle fabrikanten, maar vooral door de "A"merken. Ze bereiden deze pasta naar 'algemene' smaak. Koop eens hazelnootpasta bij de natuurwinkel/reformzaak, daar is de hazelnootpasta nog wel zoals het hoort en zit er geen cacao in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat er hazelnoten aan toegevoegd zijn, waardoor de chocolade een praline-achtige smaak krijgt.
Om dus hjet verschil aan te geven tussen chocoladepasta, die uitsluitend naar chocola smaakt, en hazelnootpasta, die naar praline / hazelnootchocola smaakt, verschillen de namen. Het maakt uit uit wat het grootste bestanddeel is; in dat geval zouden namelijk beiden ' suikerpasta' moeten heten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier een recept om hazelnootpasta eens zelf te maken(er zitten lekker veel hazelnoten in...)Makkelijk
fremar