Gaat je brein kapot door wiet?

En merken de gebruikers dit eigenlijk zelf wel?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lolz als je op mij doelt ik ben grower geen blower XD Kweek ze alleen voor mijn plezier net als tomaten, aardbeien, frambozen en div. bloemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En wat een mannetje ben jij zeg. Echt doortrapt, moet je trots op zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht dat je relaxed werd van wiet. NOT dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar jij op doelt, maar ik rook geen wiet.

Het beste antwoord

ik denk t niet
ik ben meer van mening dat de veelgebruikers van wiet niet eens een brein hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://www.jellinek.nl/informatie_en_advies/vraag_en_antwoord/cannabis/?t=10

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en heel veel sterkte toegewenst!

Toegevoegd na 31 seconden:
http://www.jellinek.nl/informatie_en_advies/vraag_en_antwoord/vraag/456/Heeft-cannabis-een-blijvende-invloed-op-het-geheugen

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.jellinek.nl/informatie_en_advies/vraag_en_antwoord/vraag/343/Is-hasj-en-wiet-schadelijk-voor-je-hersenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar jij bent er een die ik bedoel. Ik vraag het op een iets ander niveau. Je gaat aan een alcoholist toch ook niet vragen of Jenever goed is voor je nieren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee net zoals ik niet aan je moeder vraag waarom ze jou in godsnaam heeft verwekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lang verhaal..
Nee, je brein gaat niet kapot door wiet.

En als je brein naar de kloten gaat en het gaat langzaam, dan merk je dat meestal wel.

Wiet kan bij niet al te frequent gebruik wel je denkwereld verbreden, naar mijn mening. Daar moet je dan wel zelf actief aan werken, dat gebeurt niet door in een stoel te zitten chillen of giechelen.
rose
13 jaar geleden
Ik denk dat een Alcoholist meer schade krijgt aan zijn brein...dan een Wietist. Ik heb nog nooit een dronkaard slimmer zien worden. Wel dommer horen praten. En een blower, krijgt juist vaak goede ideeen of oplossingen.
Bovendien...maakt alcohol bij veel mensen dat ze ruzie gaan zoeken...en dat zie je in een coffeeshop dus niet.
Daar is het gewoon heel gezellig en een leuke sfeer.
Zouden de alcoholisten zelf ook weten dat hun brein kapot gaat van de drank? Ik denk zelf van niet.
Je brein gaat eerder kapot van Coke, XTC, Speed, Heroine en dat soort dingen.
Maar alles waar TE..voor staat is niet goed.
Te veel van wat dan ook ...is niet goed.
Alles met mate...dat is de bedoeling.
Om nog maar te zwijgen over dat comazuipen van tegenwoordig...Wat denk je wat Dat met je brein doet?
Poeh...te verschrikkelijk voor woorden eigenlijk.