Waar zijn de gepaneerde frikandellen gebleven?

Een paar maanden terug kon ik nog in elke supermarkt gepaneerde frikandellen kopen,maar sinds een paar maanden hebben ze deze niet meer in hun sortiment,hoewel deze toch goed verkocht werden volgens de supermarktmedewerkers.Waar kan ik ze nog kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een enige vraag om net onder de voorgaande te staan.
Gepaneerde frikandellen, ik moet er niet aan denken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat echt lekker?

Het beste antwoord

Sinds jouw avatar wereldkundig is gemaakt,hebben de supermarkte unaniem besloten deze dikmakers niet in assortiment te handhaven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha...die had ik nog niet gehoord/gelezen.Die moet ik onthouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop niet, dat die avatar jouw foto is,anders schaam ik me dood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je zo'n opmerking nooit meer maken, mijn hele toetsen bord on de koffie :))

Andere antwoorden (1)

ze zijn op en ze worden niet meer gemaakt. waarom ze niet meer worden gemaakt weet ik niet.
wat je wel zou kunnen proberen is het volgende :
koop gewone fricandellen en bloem en paneermeel en het eigeel van 2 eieren
neem 2 schaaltjes, een met bloem en een met paneermeel
klop de eierdooiers in een derde schaaltje
neem een fricandel en roer die om en om door het eigeel en vervolgens door de bloem
daarna doorhet paneermeel.
deze handelingen nog een jkeer herhalen en voila: gepaneerde fricandellen.