Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is oud glas cola gevaarlijk?

Ik heb per ongeluk in plaats van mijn nieuwe glas cola, een slokje uit een oud glas cola gedronken. Geen idee hoe lang het al stond, er was niets aan te zien. Wel langer dan een paar dagen. Het was geen "echte coca cola" maar een ander merk. Is een slokje gevaarlijk? Ik ben bang dat ik er ziek van word. Is dit mogelijk en weet iemand wat je ervan kunt krijgen? En wat je ertegen kunt doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee, je zal er geen gevaar aan overhouden. Raadzaam om te doen is het natuurlijk niet vanwege de smaak en verlies van prik. Desalniettemin geen angst hebben maar persoonlijk zou ik het niet doen. De reden die ik heb is dat cola goedkoop is en geen risico nodig heeft. De ingrediënten hebben normaliter een samenstelling die bacteriën niet kunnen hebben.

Toegevoegd na 58 seconden:
De reden waarvoor ik het niet zou kunnen hebben is dat zelfs bij twijfel ik een erg goedkoop product als cola niet zou nuttigen.
(Lees meer...)
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding