Wat is een alternatief voor karnemelk?

Ik heb overal gezocht op internet maar ik kon niks vinden. wie weet? ik kan namelijk niet tegen karnemelk.. iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.1K

Het beste antwoord

Sojamelk is een prima alternatief, beter dan het origineel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan 110 worden zonder karnemelk, het is niet echt nodig om dit te drinken. Melkprodukten als alternatief zijn er voldoende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar je kunt 115 worden, met karnemelk...:)
kefir en ayran. Wel even testen of je daar wel tegen kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het plantje kefir..is een plantje en met melk erbij smaakt dat naar karnemelk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat ook geitenkarnemelk.

Wanneer het de bedoeling is om karnemelk in een gerecht te verwerken is kun je het vervangen door een mengsel van melk en citroensap of azijn. (1/4 liter melk + 1 eetlepel citroensap / azijn).

http://www.dekooktips.com/warenkennis/zuivel/melk-zuur.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
melk

als het om de gezonde rotzooi gaat rivella
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apro Soja ( je hebt ook Yofu , joghurt achtige soja)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je karnemelk in een recept moet hebben, kun je melk met een paar druppels citroensap gebruiken.
als je een alternatief zoek om zo te drinken:
melk met een paar druppels citroensap
water
thee
koffie
bier
sap
chocolademelk

nog meer?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je wel tegen kefir van sojamelk? Dat kan je namelijk zelf maken door kefirkultuur te gebruiken in sojamelk. Best lekker, het smaakt iets 'nootachtig'.