waar zou ik de volgende voedingssupplementen kunnen verkopen?

en hoeveel zou dit ongeveer waard zijn ?
16 oz vitablend mannitol winkelwaarde 80 euro
4400 gram mammoth 2500 winkelwaarde 35 euro
2.27 kg tested protein winkelwaarde 39 euro

dit alles heb ik gekocht voor 10 euro dat was het wel waard toch ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie koop hoor! Wat dacht je van Marktplaats?

Antwoorden (1)

Deze spullen kun je alleen kwijt aan iemand, die net zo denkt als jij, en het dus verder wil verkopen en winst wil maken. Als je er dan 15 Euro voor krijgt dan mag je van geluk spreken.

Er is bijna niemand meer te vinden, die voedingssupplementen en/of medicijnen nog via een handeltje op marktplaats of via een tussenhandelaar wil kopen, omdat er zoveel voor gewaarschuwd wordt. Je weet de herkomst niet, en je weet niet wat er met die spullen is gebeurd. Originele dicht-gesealde potten zeggen helemaal niets; daar kan de consumentenbond je alles over vertellen.

Het kan bijna niet anders, dan dat er iets mis is met een partij spullen voor 10 Euro, die normaal bijna 85 Euro kost. Mocht je deze partij hebben gekocht van een betrouwbaar iemand (b.v. iemand die opeens besloot te stoppen met dit soort spullen) dan zal het je de grootste moeite kosten, om dat anderen te laten geloven. Probeer het om te draaien: als jij zelf deze spullen zou willen gaan gebruiken, zou je de boel voor 20 Euro kopen, of toch liever naar een echte betrouwbare winkel gaan?

Mocht jij er heilig van overtuigd zijn, dat dit echte en goede spullen zijn, zet het dan op marktplaats en wacht af. Ben je zelf onzeker over de herkomst, gooi de boel dan weg, want je hebt ook een verantwoordelijkheid naar anderen, zeker met dit soort spullen.