wat is het effect op je lichaam als je van 19.00 uur tot 17.00 vast?

En dan alleen water drinken.

Toegevoegd na 8 minuten:
En dan elke week een dag zo vast

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zou niet weten wrm je dat zou doen maar als je dat doet kan je uitgeput of moe zijn die dag en je hersens werken dan minder goed wat zorgt voor slechter presteren op school je kan ook geiriteert worden en gevoeliger voor geluid ik had did ook gedaan
vroeger want ik heb geen gevoel van honger en ik kreeg deze klachten