Zitten er calorieën in het potje op de foto?

Er zit dus: 30% knoflook, 30% zwarte, 25% witte en 15% groene peper in. Mijn vraag is: zitten hier voedingswaarde in? Qua calorieën, eiwitten, koolhydraten etc.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien zit er niet veel in, maar er zit in ieder geval wel iets in.
Erna55
8 jaar geleden
Ja, zo'n 250 kcal PER 100 GRAM.
Hoeveel gram zit er in je potje ? Mijn potje peper bevat 35 gram. Dus in de hele pot zitten zo'n 85 kCal.
Hoeveel gebruik je per portie ? Hoelang doe je met zo'n potje ?
In denk dat je per portie onder de 1 kCal komt.
Ritsuka
8 jaar geleden
wat er in zit zal verwaarloosbaar zijn, kruiden bevatten niet zo veel kcal.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De voedingswaarden van knoflook en van peper kun je hier zien: http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/voedingsmiddel/?id=718 http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/?q=peper
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Mogelijk zijn ze voor deze gedroogde varianten wel een beetje anders.

Antwoorden (1)

Ja hoor; al het eten wat je lichaam verbrandt, daar zitten calorieën in.
(Negatieve calorieën voor bepaald voedsel bestaan trouwens niet. Gelijk dat broodje aap de wereld uit.)