Zijn er etiketten voor die je kunt plakken en opnieuw gebruiken?

Ik vries veel eten in en plak op de doosjes altijd etiketten waar ik de inhoud opschrijf. Maar ze moeten er weer af na gebruik, wat al lastig is, want er moet wat anders opgeschreven worden...dus ik pulk die dingen er weer af en plak weer een nieuwe, maar dit moet makkelijker kunnen lijkt mij!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Zijn de gewone Post It 'geeltjes' een optie? Die plakken weliswaar alleen maar aan de rand, maar op doosjes lijkt me dat voldoende.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zolang je echte diepvriesetiketten gebruikt en geen "gewone:" stickers, is het er af halen geen enkel probleem. Makkelijker vind ik zelf een whiteboard-stift ;-)

Antwoorden (2)

Alternatief. Neem per lade een pagina in een schrift. Geef alle doosjes een nummer, zo groot mogelijk en aan alle kanten met zo'n stift waarmee je op cd's kan schrijven.
In lade 1 liggen bijv. doosje 1, doosje 5 enz.
In het schrift schrijf je de datum en de inhoud. Dus 16/2, doos 1, gehakt.
als je het doosje leeg hebt gegegeten maak je het schoon voor een volgend artikel.
simpel toch? Je kan met de gegevens in het schrift, als je daar behoefte aan hebt, ook nog bijhouden hoelang het geleden was dat je hetzelfde at of bijv.de prijs die je toen betaalde voor hetzelfde artikel enz.enz., Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt schoolbordstickers en een paar krijtjes kopen. Dan hoeven de etiketten er ook niet meer af gepulkt te worden maar kan je de tekst gewoon wissen.

Deze week zijn ze in de aanbieding bij de Zeeman voor 79 cent. Ze staan op pagina 7 van de folder.