Wat zijn melkfermenten?

Als ik het goed begrepen heb zijn producten met levende melkfermenten erg gezond Wat zijn melkfermenten juist? En als 'melkfermenten' op de ingrediëntenlijst staat, gaat het dan altijd om de levende?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
9K

Antwoorden (1)

deze fermenten zetten de melksuikers om in melkzuren, en deze zijn voor je lichaam opneembaar. Ze worden ook wel melkzuurbacteriën genoemd.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik ga er van uit, als dit op de ingrediëntenlijst staat dat het levende zijn, dode zullen immers niets meer doen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt!