Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je het overleven als je een dag in een grote volle koelkast zit of een week?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de koelkast vol is ,kan er toch niemand meer bij ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lukt eskimo's ook om langere tijd bij lage temperaturen te overleven.
Die koelkast moet dan wel groot genoeg zijn om je te kunnen bewegen, (om warm te blijven), je moet warme kleren hebben, voldoende te drinken.

Heb je dat niet, dan kun je zelfs bij een temperatuur van +10 graden al binnen een paar uur onderkoeld raken en het loodje leggen.
Wat met slecht uitgeruste (berg)wandelaars en (zee)zeilers regelmatig gebeurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er is nog wel eens verschil tussen een dag en een week. Maar als je jezelf warm weet te houden met iets, dan is het best mogelijk.
Eten en drinken zal in elk geval geen probleem zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met kleren aan moet het wel lukken want een koelkast komt niet onder de nul.
Je moet dan wel bezig blijven en niet stil gaan zitten want als je stil gaat zitten koelt je lichaam temperatuur ook en dan gaat het wel fout.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is wel een grootverschil vind ik 1 week of 1 dag.
1 dag kan nog wel maar 1 week lijkt mij niet, of je moet je heel erg dik aan kleden.
En het ligt er ook aan hoe koud de koelkast staan ingesteld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn een paar problemen:
a) je hebt geen zuurstoftoevoer, dus dat overleef je niet.
b) stel dat je het wel een dag kunt uithouden, dan overleeft de koelkast het niet, dus het wordt weer warm.
c) als je het een tijdje kunt uithouden, heb je wel een enorm probleem als er geen toilet in de koelkast zit. Bij mijn koelkast is dat inderdaad niet het geval.
(Lees meer...)
itsme
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
+1. Compleet antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het om overleven gaat, dan is het toiletprobleem een smeerboel, maar je zult het wel overleven.
itsme
14 jaar geleden
ik overleef liever in stijl.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding