Waar kan ik een foto van een Limlolly vinden?

Vroeger kon je bij de Jamin een Limlolly kopen volgens ons mam. Nu heb ik dit en ik kan nergens een foto vinden van een Limlolly. heeft iemand toevallig een foto daarvan of weet iemand op welke site ik die foto kan vinden?
alvast heel erg bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
'Nu heb ik dit gegoogled en ik kan'

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik herinner mij een rode, vierkante(!) staaf op een stokje, met zilerpapieren(?) wikkel. Het was geen gewoon ijs, maar ook geen waterijs. Echt een "bevroren lolly" dus, die lekker lang meeging.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt, hieronder een zwartwit foto ervan

Het beste antwoord

Een zwart-wit krantenfoto heb ik gevonden! Reclame uit mei 1984, die in het Leidsch Dagblad stond. Door te googelen weet ik in elk geval dat ze roze van kleur waren, en vermoedelijk was het frambozensmaak. In elk geval waren ze zoet en (voor ijs) vrij zacht. Het was geen waterijs, je kon de limonade er niet uitzuigen en ze waren niet doorzichtig. Mogelijk zat er yoghurt in.

Even proberen of het uploaden van een afbeelding toevallig nu wel werkt. Anders voeg ik straks nog een link toe.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ohh super, ja ze herkende hem meteen. Ik hoop dat er een kleurenfoto van is, anders krijg je mijn beste antwoord. Bedankt voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jammer dat er geen kleurenfoto van is
Amadea
6 jaar geleden
't Is wel grappig nu te ontdekken dat iemand dit door mij gemaakte knipsel gebruikt heeft in haar blog over jeugdlekkernijen....