Bestaat het merk Casa Fiesta nog?

Bestaat het merk Casa Fiesta nog? Dit merk had namelijk lekkere mais tortilla's (ook wel Wraps genoemd).
Echter bij de Albert Heijn zie ik het merk al een tijdje niet meer en bij de Jan Linders eerder deze week ook niet.
Of weet iemand of dit merk 'over de kop' gegaan is (failliet dus)?

8 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Het merk bestaat nog wel, maar volgens mij heeft AH dit merk uit het assortiment geschrapt. Laatst waren de laatste producten nog sterk afgeprijsd en nu is het merk "verdwenen". Maar het merk bestaat nog wel gewoon en dat zie je als je erop "Googelt".
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij bestaat het merk nog gewoon.
Op de site is niets te vinden over een eventueel faillissement

http://www.casafiesta.eu/1443.aspx
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het zou te maken kunnen hebben met de terugroepactie die er is voor de kruidenmixen van Casa Fiesta. Daar blijken namelijk amandeleiwitten in te zitten terwijl dat niet vermeld wordt bij de ingrediëntendeclaratie. Sinds 13 december 2014 is het verplicht om ingrediënten te vermelden die allergische reacties kunnen veroorzaken. Amandeleiwit is schadelijk voor consumenten met een notenallergie.

Misschien dat de winkels voor de zekerheid daarom alle producten van Casa Fiesta van de plank hebben gehaald. En dat die terugkeren zodra de etiketten allemaal de juiste informatie geven.
Amadea