kan je een product aanvragen voor in een supermarkt?

het gaat om een flesje drinken wat wij in de nederlandse supermarkten niet hebben. het is enkel te koop bij snoepwinkel Jamin, dit omdat zij amerikaanse artikelen onder andere verkopen. Maar het is een flesje water met toegevoegde stoffen wat HEEL gezond voor je is. Ik wil graag een motivatiebrief schrijven naar alberthein bijvoorbeeld om dit te verkopen.

kan dit? en waar moet ik dan terecht?

Weet jij het antwoord?

/2500

U kunt natuurlijk een brief schrijven naar het hoofdkantoor van AH. Leg in de brief uit waarom u het product graag in de schappen zou zien. De AH zal dan een afweging maken, of het voor hun interessant genoeg is, om het in het assortiment op te nemen. Een nieuw product kost natuurlijk schapruimte en dit gaat vaak ten koste van andere producten. Het moet dus voor de Ah economisch wel aantrekkeoijk genoeg zijn. Maar misschien past het gezonde water wel in de gezonde levensstijl, die de moderne klant tegenwoordig nastreeft. Toegevoegd na 4 minuten: Wat ik me de dan wel weer afvraag is, waarom u het product zou graag bij de Ah in het schap zou zien, als u het ook al kan kopen bij Jamin.

Bij Jumbo Supermarkten adverteren ze er mee, dat indien je een product mist in hun schappen, je dat kan melden in de winkel. Zij gaan dan proberen of ze het product voor je in huis kunnen halen. Is mij al een paar keer gelukt. Misschien dat niet iedere vakkenvuller weet hoe het werkt, maar anders zoek je gewoon een stropdas of ga je met je wens naar de klantenservice.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100