kan je een product aanvragen voor in een supermarkt?

het gaat om een flesje drinken wat wij in de nederlandse supermarkten niet hebben. het is enkel te koop bij snoepwinkel Jamin, dit omdat zij amerikaanse artikelen onder andere verkopen. Maar het is een flesje water met toegevoegde stoffen wat HEEL gezond voor je is. Ik wil graag een motivatiebrief schrijven naar alberthein bijvoorbeeld om dit te verkopen.

kan dit? en waar moet ik dan terecht?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.7K
capthavoc
9 jaar geleden
Je kan een briefje ophangen in de plaatselijke AH ?
maar ik zou zeker meerdere supermarkten proberen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een briefje ophangen?
Ritsuka
9 jaar geleden
De Jamin die iets verkoopt wat heel gezond voor je is? Welke stoffen zitten dan in dat flesje?
Castle
9 jaar geleden
Je hebt gelijk. "Gezond" en "Jamin" zijn niet 2 termen die normaal met elkaar verbonden zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou wel eens willen weten over welk drankje het gaat
bamibal
9 jaar geleden
In de webshop van Jamin staan in ieder geval geen drankjes die voor "gezond" in aanmerking komen.
Erna55
9 jaar geleden
Over welk gezond drankje gaat het ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook een berichtje sturen via de webshop van Albert Heijn onder het kopje "Overige vragen".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ze ook in de webshop van Jamin bestellen natuurlijk. Maar gezond zijn die drankjes echt niet!

Antwoorden (2)

U kunt natuurlijk een brief schrijven naar het hoofdkantoor van AH. Leg in de brief uit waarom u het product graag in de schappen zou zien. De AH zal dan een afweging maken, of het voor hun interessant genoeg is, om het in het assortiment op te nemen. Een nieuw product kost natuurlijk schapruimte en dit gaat vaak ten koste van andere producten. Het moet dus voor de Ah economisch wel aantrekkeoijk genoeg zijn. Maar misschien past het gezonde water wel in de gezonde levensstijl, die de moderne klant tegenwoordig nastreeft.

Toegevoegd na 4 minuten:
Wat ik me de dan wel weer afvraag is, waarom u het product zou graag bij de Ah in het schap zou zien, als u het ook al kan kopen bij Jamin.
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jamin zit alleen in de steden. Als ik naar de jamin zou moeten moet ik meteen 30 minuten rijden, parkeergeld betalen, nog een stuk lopen. Terwijl als ze hetzelfde hebben bij de ah hoef ik alleen maar een stukje te lopen.
Ik snap wel waarom de vraagsteller het bij de ah in het assortiment wil hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vraagsteller kan die drankjes ook in de webshop van Jamin bestellen maar het zijn absoluut ongezonde drankjes.
Bij Jumbo Supermarkten adverteren ze er mee, dat indien je een product mist in hun schappen, je dat kan melden in de winkel. Zij gaan dan proberen of ze het product voor je in huis kunnen halen.

Is mij al een paar keer gelukt.

Misschien dat niet iedere vakkenvuller weet hoe het werkt, maar anders zoek je gewoon een stropdas of ga je met je wens naar de klantenservice.