Zijn de calorien in een maaltijdsalade inclusief dressing?

Zijn de calorien die op de verpakking van een maaltijdsalade kip inclusief dressing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.7K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Vele maaltijdsalades zijn calorierijker dan patat!
Ritsuka
9 jaar geleden
De kcal slaan op wat aanwezig is in de verpakking. In het geval van droge bonen is de kcal waarde dus per 100 gram droge bonen, na koken is dit dus anders.

Antwoorden (1)

Op de verpakking staat hoeveel calorieën de inhoud bevat. Omvat de maaltijd ook dressing dan is het vermelde aantal calorieën inclusief die dressing. Moet je die zelf toevoegen dan staat is het vermelde aantal calorieën exclusief dressing. Hoe kan de fabrikant bepalen hoeveel calorieën de dressing bevat die ik er zelf voor gemaakt heb?