Is er een gratis online programma waar je de calorieen bij kunt houden van wat je eet. En het aan het eind vd dag op kan tellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Zo'n programma bestaat zeker. Ik wil je de caloriechecker van het voedingscentrum aanraden. Hier staan heel veel producten in, variërend van kant-en-klaar-producten tot rauwe worteltjes en pepernoten.

Met de Caloriechecker van het Voedingscentrum kun je:

*Checken hoeveel calorieën en (verzadigd) vet een product levert.

*Je kunt ook verschillende producten laten optellen. Zo kun je bijvoorbeeld de calorieën en (verzadigd) vet bekijken van een bruine boterham met boter en kaas. Of een beker chocolademelk met slagroom.

*Checken hoeveel calorieën en (verzadigd) vet je op een dag binnenkrijgt. Bij de uitkomst krijg je advies.

*Je kunt invoeren wat je op een hele dag hebt gegeten en gedronken. Op basis daarvan krijg je advies.

*Ingevoerde dagen worden opgeslagen in ‘Mijn dagboek’. Je kunt ze later opnieuw bekijken en twee maanden met elkaar vergelijken.

Heel uitgebreid dus, en van een onafhankelijke organisatie. Link: zie hieronder.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is trouwens gratis, je moet je alleen even aanmelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hiervoor zijn meerdere sites, zie bronnen.

De onderste bron komen ze vandaan, daar worden ze ook verleken. Naast deze 3 zullen er waarschijnlijk nog wel meer zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt ook de eetmeter van het voedingscentrum. Die geeft ook tips over wat je kan aanpassen.
Ritsuka
12 jaar geleden
jodyenboyke
12 jaar geleden
Snap de min nuet, eetwijzer geeft een goed inzicht in je voedingspatroon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij, beste optie
'calorieteller' voor op de iphone. Kan je ook barcode scannen enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op www.dieetcoach.nl Dat is met medewerking van de Universiteit Limburg.