Waar kan ik rauwe cacao kopen?

Ik woon in Arnhem en weet iemand daar een Winkel waar ze rauwe cacao verkopen zonder dat je gelijk mega veel geld kwijt bent.

Toegevoegd na 9 minuten:
(echt in een winkel)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
moet het per se rauw zijn? normale cacao is veel goedkoper
Amadea
9 jaar geleden
Het zal rauw moeten zijn omdat dit een van de middelen is waar tegenwoordig gezondheidsclaims aan opgehangen worden. Net als aan appelazijn, zuiveringszout, gojibessen, nan yu thee en dergelijke.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh jee...weer een nieuwe rage.....
Ritsuka
9 jaar geleden
doe mij maar gewoon een goede kwaliteit chocoladereep
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rauwe cacao bestaat niet, cacao wordt gemaakt van gebrande cacaobonen.
En gewone cacao kun bij elke supermarkt kopen.
Amadea
9 jaar geleden
Ongebrande cacaonoten kunnen toch ook worden verwerkt? Natuurlijk bestaat er ook rauwe cacao.

Het beste antwoord

Bij elke natuurvoedingswinkel, zoals de Tuinen of Gezond & Wel.
Weet de prijs zo snel niet, maar het valt onder de 'superfoods'
Soms hebben ze dit bij de Etos of zo ook wel, en laatst zag ik bij de Action ook dergelijke producten.
Ritsuka
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als het online mag zijn,dan bv hier aan een schappelijke prijs:
http://www.spiruella.nl/bio-cacao-bonen.html?gclid=CNvOpr_dpMICFTLJtAodeyEAyQ
fremar
9 jaar geleden
Bij de jumbo verkopen ze bakjes voor een redelijke prijs