Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik witte gedistilleerde azijn kopen?

Ik ben op zoek naar deze specifieke soort azijn, aangezien dit niet hetzelfde is als natuurazijn voor zover ik weet.
Kan je dit gewoon in de supermarkt kopen of moet ik bij natuurwinkels gaan kijken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
20.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Witte azijn kun je gewoon in de supermarkt kopen.
Azijn wordt bij mijn weten niet gedistilleerd. De azijn die je koopt is namelijk zeer verdund, 5% azijnzuur.
(Lees meer...)
Reddie
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja,zeker mooi antwoord! Azijn kan natuurlijk wel zijn gemaakt van wat we noemen 'gedestilleerd' want de grondstof ervoor is alcohol. Van jenever kun je vast goeie azijn maken, maar misschien vinden sommige mensen dat zonde.
Witte gedistilleerd azijn heeft niet het zelfde chemische binding als azijn die je kan kopen in een warenhuis. Het juiste naam is azijn zuur dit kan je kopen vb bij werkenmetmerken.nl denk eraan dat je nog moeten verdunnen van 80% naar 20% voorhuishoud gebruik.
Er zijn in de markt 21 soorten azijn. Gedistilleerd azijn is niet het zelfde als keuken azijn.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 30 juli 2020 22:42: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding