Wat is de Groenlandkip, en hoe scoort die op dierenwelzijn? Ik kan dat namelijk nergens vinden...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

http://groenlandkip.nl/

Het is natuurlijk informatie van hun eigen hand, maar alles wat je wilt weten staat in principe op de site.

Ze bieden dus alle soorten kippen, van net-geen-plofkip tot 3 sterren-beter-leven-biokip. Zie vooral het kopje : duurzaamheid" .

"De" groenlandkip is geen ras of merk, maar eigenlijk een kipverwerkend bedrijf.