Hoe kun je zorgen dat je door je dieet niet 2 "theezakjes" overhoudt? (zie uitleg)

Mijn moeder had na 10 weken Sonja Bakkeren geen kont en geen borsten meer over....

Nu ga ik binnenkort starten met diëten, maar wil toch nog wel graag wat vlees op die plekken overhouden....

Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?

Toegevoegd na 5 uur:
nog voor de mensen die beginnen met dat ik niet moet gaan diëten, jullie hebben zeker een punt, maar ik wil dit als een doorstart zien voor een gezondere levensstijl... na de 10 weken (Sonja Bakker....) wil ik hier toch een gezonde levensstijl aan overhouden die ik vast kan houden zonder weekmenu's.

Ik leef naar mijn inzien veel te ongezond en ik doe maar wat, ik wil bewuster zijn van wat ik eet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

zorg dat er in plaats van vet spierweefsel komt!
lekker naar de sportschool dus.

En als je toch nog hang borsten en billen krijgt kun je natuurlijk ook nog aan plastische chirugie gaan doen.. maar dan heb je er natuurlijk geen vlees maar van die chemische troep...

maar het afvallen is een zeer goed idee! en wees bovenal vooral gelukkig met je behaalde resultaat wat je krijgt als je afvalt, en feliciteer je moeder nog maar eens met haar verloren pondjes ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij veel mensen zijn de eerste plaatsen waar je kan zien dat iemand afvalt toch echt de borsten en billen.
Sporten is toch de beste optie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door niet te gaan dieëten!

Dieëten gaat veel te hard. Het is immers bedoelt om snel af te vallen. Op die manier verbrandt je het vet op plaatsen waar je het juist niet af wilt hebben.

Pas een paar dingen in je voeding aan en je hebt een beter en landuriger resultaat.

Eet 6x per dag! Hoe vaker je eet, hoe sneller je verbranding. Je lichaam hoeft niets meer op te slaan want het wordt steeds aangevuld.

Eet veel eiwitten en goede koolhydraten. Minder met koffie, alcohol, suiker, want deze stoffen belasten de lever en de lever is juist het vetverbrandende orgaan.

De tussendoortjes kunnen beter uit eiwitten bestaan dan koolhydraten, want eiwitten geven je een veel langer verzadigd gevoel. Eet gewoon een gekookt eitje of wat noten of een beetje tonijn.

Naast dit alles drink je veel water en ga je een half uurtje per dag wandelen. Na zes weken ben je afgevallen én je blijft strak!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij verdwijnt het vet op de buik en de heupen als eerste (tenminste zo was het bij mij).
Ga je nu toch niet te veel uithongeren. Het is ook prettig voor het welbevinden als je nog wel borsten en een kont hebt. Je eigen lichaam vind je dan ook prettiger. En blijft ook leuker om naar te kijken.

Mager hoeft niet perse mooi te zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Och, ik ben ook net een zak botten. Niets aan te doen.
Ga niet dieëten maar verstandig eten!

Dieëten werken niet. Althans, het is geen blijvende oplossing. Met een dieet verlies je gewicht, wat niet altijd betekent dat dit ook vet is. Kan ook vocht of spiermassa zijn. En als je stopt met het dieet zit het gewicht er zo weer aan. Vaak met nog wat extra erbij. (Het bekende jojo effect)

Verstandig eten, voldoende beweging en voldoende rust.
Dat zijn de belangrijkste zaken. Daarmee komt je lichaam het beste in balans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een derde van de gevallen van overgewicht in Westerse landen kan worden voorkomen als vrouwen minder eten en meer sporten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je borsten bestaan niet alleen uit spieren, maar ook uit vet- en klierweefsel en daar verander je met sporten weinig of niets aan.

Kijk bij de bron, daar staan een boel vrouwen met ervaring.