Kun je van drop onvruchtbaar worden?

Mijn moeder zei dat ooit, maar ik weet niet of het waar is of dat het alleen maar was om me minder drop te laten eten...

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

De stof glycyrrhizine maakt drop ongezond. Deze stof zorgt ervoor dat je nieren extra zout en water vasthouden, waardoor er ophopingen van vocht ontstaan in diverse weefsels en je bloeddruk stijgt. Ook kun je door de vochtophopingen last hebben van hoofdpij, opgezette benen of een pafferig gezicht. Maar je kunt er niet onvruchtbaar van worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moeder liegt en bedriegt om je op het rechte pad te houden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
drop heb ik nooit gehoord, wel van masturberen