Kun je fruit dat in plastic is verpakt en nog niet helemaal rijp is beter in het plastic laten zitten tot het rijp is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Zou ik niet doen, in plastic gaat het snel rotten door condenswater, Als je fruit sneller rijp wilt hebben kan het beter bijv. in de vensterbank in de zon leggen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

1 of 2 bananen in de zak er bij doen, het fruit is dan binnen de kortste keren wel rijp.
Ik had hetzelfde probleem en kreeg via "goeie vraag" dit advies, en het werkte prima.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonder op met plastic eromheen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In een plastic zak, goed dicht maken, wordt een succes, zeker weten, (eigen ervaring met nectarines en pruimen).